ورود اعضا

محصولات جدید بسته بندی

The Dieline Awards 2017: Moo Yogurt

die1

لوگوی« MOO » بر اساس یک اصل بیومورفیک طراحی شده که باعث می شود آن را به یک محصول به یاد ماندنی بدل کند، چنانچه این بسته بندی به طور شگفت آوری یک گاو چاق پر محصول را به ذهن القا می کند. این سه حرف در بردارنده نام برند و لوگوی آن هستند و یک سطح مناسب و عالی با خلاقیت های متنوع برای انتقال ساده طعم و مخلوط های محتوی بسته بندی به خریدار فراهم می آورند. رنگ های صورتی، اُکر، نارنجی، سبز و آبی مربوط به حرف میانی نام لوگو و مشخص کننده طعم و محتوی این ماست های بی نظیر هستند.
تصویرسازی زیبا با خطوط، برای ترسیم گاوهای چاق و لاغر، جارهای عسل، گیاهان و میوه ها، به منظور تکمیل طراحی بسته بندی به کار گرفته شده اند. پوشش روی ظرف به رنگ انتخاب شده برای مشخص کردن طعم و محتوی محصول، طراحی شده که دارای یک نقطه سفید رنگ در مرکز آن است که یادآور کلمه کلیدی «O» در لوگوتایپ این برند است. بسته بندی از جنس پلی پروپیلن می باشد که پوشش روی بسته به صورت القایی بر روی آن قرار گرفته است. ماست های MOO در ظروف 130 میلی لیتری، آماده عرضه به بازارهای خرده فروشی است. یکی از شاخصه های محصول که در اطلاعات درج شده بر روی ظرف بر آن تاکید شده است، 15 گرم پروتئین محتوی بسته بندی است. خلاقیت این شرکت یونانی در تولید و عرضه این محصول، رتبه نخست رقابت The dieline در سال 2017 را برای این برند به ارمغان آورد.

Designed By: mousegraphics
Illustration: Ryn Frank
Location: Greece

 

The Dieline Awards 2017: IONIA Limited Edition

die5

یک تاریخچه ی منحصر به فرد
همانطور که یونانیان باستان هر amphora (ظرفی بلند دارای دو دسته و گلویی باریک، کوزه) حاوی روغن زیتون را به طور جداگانه رنگ آمیزی و طراحی می کردند، ما تصمیم گرفتیم، این کار را امروز انجام دهیم!
ما این هنر و سنت باستانی را در تولید مدرن عصر حاضر، احیا کردیم چنان چه هر یک از 2000 بطری تولید شده، الگوها و طرح های متفاوتی را دارا هستند. این یک خط تولید نوآورانه در حال توسعه و پیشرفت است. هر خط تولید، 2000 طرح کاملا متفاوت ایجاد می کند. روغن زیتون داخل بطری های شیشه ای بسته بندی شده است و با یک پوشش شرینک اسلیو کل بدنه بطری پوشانده است. اطلاعات درج شده بر روی بطری یکسان است اما زمینه هر بطری طرح های متنوعی دارد. در پنل بزرگ سفید رنگی که در مرکز لیبل و در میان بدنه بطری قرار دارد، عبارتی با این مضمون که یونانیان باستان نخستین افرادی بودند که ارزش تولید روغن زیتون با یک بسته بندی هنرمندانه را دریافتند و آن را بدل به یک اثر هنری ساختند. روغن زیتون بسیار خالص Extra Virgin Olive Oil تاکید دیگری بر ممتاز بودن و کیفیت محتوی بطری شیشه ای ست. یک پوشش ثانوی به رنگ مشکی بر روی درب بطری قرار گرفته و نام برند IONIA بر روی آن به صورت برجسته خودنمایی می کند.ظاهر لوکس و تکنولوژی منحصر به فرد مورد استفاده موجب شده تا این روغن زیتون در بازارهای اروپا به سرعت جایگاه خود را در فروشگاه ها و قفسه ها تثبیت کند.


Designed By: A.S. Advertising
Client: Nutria
Art Director: Antonia Skaraki
Designer: Giannis Xenakis
Illustrator: Giannis Xenakis
Photographer: Andreas Deskas
Copywriter: Kyriakos Kyriakou
Printer: forlabels
Manufacturer: forlabels
Location: Greece

 

The Dieline Awards 2017: Tithasi Olive Oil

die9

درخت زیتون تام در یونان باستان است. این روغن زیتون در کرت تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
ما از کتاب مقدس باستانی گورتینا به عنوان تم اصلی برای طراحی استفاده کردیم. این کتاب مقدس در اروپا قدیمی ترین کتاب محسوب می شود و مربوط به قوانین تجاری آن زمان، از جمله تجارت روغن زیتون است. نوع آن voustrafidon نامیده می شود و به شکل عجیبی خوانده می شود. وقتی از چپ به راست به انتهای خط میرسید خط بعدی را باید از راست به چپ خواند و به همین ترتیب چنانچه در تصویر مشخص است این حرکت چپ به راست و راست به چپ در هر سطر تکرار می شود. برای ادای احترام، ما از این روش نوشتن برای نوشتن اطلاعات این روغن زیتون کاملا خالص، تحت لوگوی Tithasi استفاده کردیم. بطری شیشه ای مشکی رنگ با جلوه مات، لوکس و ممتاز بودن محتوی را به تنهایی فریاد می زند. نام برند و عبارت روغن زیتون کاملا خالص به رنگ طلایی رز (Rose Gold)بر روی بطری چاپ شده و دیگر اطلاعات به رنگ سفید و به خط voustrafidon بدنه بطری را پوشانیده است. مشتریان کار بسیار سختی برای خواندن این متن پیش رو خواهند داشت. درب پوش چوب پنبه ای لوکس بودن، مدرن بودن و ممتاز بودن محتوی و بسته بندی را به زیبایی تکمیل می کند. این بسته بندی زیبا رتبه سوم در رقابت سال جاری را به خود اختصاص داده است.


Designed By: Spir.to
Client: Kortis
Location: Greece

 

The Dieline Awards 2017: M&M’S 75th Anniversary

die13

از سال 1941 میلادی M & M از سوی دوستداران و عاشقان شکلات در سراسر جهان مورد ستایش قرار گرفته است. این برند تجاری، به دنبال یک لوگوی قابل اعتماد، برای استفاده در طول یک سال منتهی به جشن 75امین سالگی خود بود. بسیاری از برند ها عناصر بصری جدید و کلیشه هایی را طی جشن های سالیانه به نشان تجاری خود اضافه می کنند. هدف ما این بود که از عناصر نمادین موجود M&M’S استفاده کنیم تا اینکه بخواهیم نشان تجاری خود را با بادکنک ها و کیک تولد آلوده کنیم.
اعتقاد بر این بود که یک نشان ساده و نمادین در علامت تجاری، یک سیستم انعطاف پذیر ایجاد می کند که در تمام طول سال می تواند، تداوم داشته باشد. با این هدف، کار طراحی آغاز شد و عبارت «جشن گرفتن 75 سالگی » در زیر نشان M&M’S در تمامی محصولات درج شد. طرح نمادین نشان این برند در دهه های مختلف ایده اصلی طراحی بسته بندی های شرکت مارس، برای 75 امین سال تاسیس این شرکت بود. در واقع از دهه 40 تا امسال، تغییر و تحولاتی که در نماد این شرکت انجام شده، به روی پوشش محصولات M&M’S منتقل شد. خریداران ضمن آگاهی از قدمت این شرکت، سیر تحولات طراحی در این شرکت را از طریق بسته بندی های جدید، ارزیابی می کنند.این ایده بی نظیر از یکی از بزرگ ترین شرکت های شکلات سازی دنیا، رتبه نخست این بخش در جشنواره The dieline را نصیب طراحان این برند ساخت.

Designed By: jones knowles ritchie
Client: M&M›S
Executive Creative Director: Tosh Hall
Design Directors: Daniel D›Arcy, Andy Baron
Designers: Erin Dameron, Catherine Wyatt
Managing Director: Sara Hyman
Account Director: Grace Dawson
Account Manager: Vannett Li
Typographer: Ian Brignell
Location: London, UK

 

 

The Dieline Awards 2017:
MARAIS Piano Cake Packaging

die18

بسته بندی کیک MARAIS Piano یک بسته بندی کادویی برای انوع کیک هامحسوب می شود. این تصویر جعبه حاوی 15 کیک را نشان می دهد.
معمولا جعبه های کادویی به سادگی تمام کیک ها را به طور منظم کنار هم می چینند. با این حال، جعبه های ما از کیک هایی که جداگانه بسته بندی شده اند، متفاوت هستند. ما هزینه ها را با تمرکز بر تنها یک طراحی کاهش دادیم و با امکان پذیر کردن استفاده از هر شش سطح، توانستیم هر نوع کی بوردی را بازسازی کنیم.
با استفاده از این طراحی، ما می توانیم هر اندازه کی بورد، از کی بوردهای کوچک، تا پیانو های بزرگ 88 کلیدی کامل و حتی بزرگ تر را تولید کنیم. هر بسته بندی کیک، نقش یکی از کلیدهای پیانو یا کی بورد را بازی می کند که کنار هم قرار دادن آنها می تواند یک پیانو به آشپرخانه منازل ببخشد. کلیدهای مشکی رنگ در دو گوشه و بر روی قسمت بازشوی جعبه ها طراحی شده است به شکلی که نوع قرار دادن جعبه خللی در شکل نهایی ایجاد نمی کند و تفاوتی نمی کند که بسته بندی جداگانه کیک را چگونه در جعبه قرار دهید.
بسته بندی ثانویه که می تواند حاوی تعداد کیک متفاوتی باشد، دارای رنگ مشکی مخملی و بسیار لوکس و با دوام است که نام برند Marais Perle بر روی آن طلا کوب شده است. ترکیب مدرن این بسته بندی هر نگاهی را مجذوب خود می سازد. پاکت مقوایی که بسته بندی کادویی داخل آن قرار می گیرد و فروخته می شود نیز به رنگ سفید و با کلیدهایی مشابه بسته بندی های جداگانه هر کیک طراحی شده است.
این بسته بندی منحصر به فرد و شکیل می توانست دریافت کننده جایزه نخست این دوره جشنواره نیز باشد اما رقیب بزرگی چون مارس، رتبه دوم را برای طراحان Marais به ارمغان آورد.

Designed By: Latona Marketing Inc.
Client: Patisserie Perle
Designer: Kazuaki Kawahara
Location: Japan

 

The Dieline Awards 2017: Utopick Chocolates

die24

یک شکلات ساز بزرگ با چالش ساخت یک بسته بندی منحصر به فرد که با یک طرح خلاقانه و نوآورانه ارتباط برقرار کند، به سراغ ما آمد.
این شکلات ساز بزرگ، Paco Llopis است. این شرکت، یک تولیدکننده مبتکر و هوشمند است که به طور مداوم به دنبال کشف طعم ها،بافت ها و روش های پرکنی جدید در جهان bean-to-bar است. bean-to-bar یک محصول صنایع دستی ست که به طور کامل تحت کنترل سازنده تولید می شود و در این مورد، با استفاده از غلاف های انتخاب شده کاکائو که مستقیما از تولیدکنندگان محلی کلمبیا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین خریداری شده، تولید می شود.

او با چالش ساخت یک طراحی جدید و بسته بندی منحصر به فرد که به طور موثر اعلام می کند که چه کسی است و چه می کند و به عبارت دیگر طرحی که نشان دهنده نوآوری و خلاقیت است، نزد ما آمد.
او نام محصول خود را انتخاب کرده بود:«Utopick» ( این کلمه ممکن است از میل ایده آل گرایی و یا تمایل سازنده به کمال مطلوب آمده باشد و در عین حال، بازی با کلمات» شما انتخاب کنید (you to pick)) نیز محسوب می شود.
به واسطه این که دسته بندی بسته های Utopick به صورت سنتی و با دست یک حرفه ای، ماهرانه انجام می شود، محدودیت های اتوماسیون در این فرآیند بی تاثیر است. این کاغذ برای ایجاد دو مثلث در جلوی طرح، هر کدام با رنگ و بافت خاص خود، تا می شود و به هر قطعه شکلات، شخصیتی مستقل می بخشد.ما همان اشکال مثلثی شکل را با استفاده از هندسه کشتی ها که نشان و نماد Utopick است، بر روی قطعه شکلات باز تولید کردیم.
با الهام از اوریگامی، ساختاری جذاب برای این شکلات های زیبا فراهم می آید. قطعات شکلات درون فویل آلومینیومی پیچیده شده و داخل بسته بندی کاغذی قرار می گیرد. رنگ ها و بافت های متنوع طعم محصول و درصد کاکائوی آن را مشخص می کنند. چاپ برجسته و استفاده از رنگ های متالایز، جذابیت بسته بندی را دوچندان کرده است.
رتبه سوم این بخش در جشنواره The dieline دست آورد Utopickدر سال 2017 بوده است.

A paper ship that’s travelled from afar.
Agency: Lavernia&Cienfuegos
Client: Utopick chocolates
Art Directors: Nacho Lavernia & Alberto Cienfuegos
Location: Spain

 

The Dieline Awards 2017: IKEA PÅTÅR

die29

یک طراحی و استراتژی جدید بسته بندی برای IKEA Food.
این ایده با ذهنیتی خلاقانه، پویا و دینامیک ساخته شده است. طراحی جدید در ترکیب با داستانی که محصول روایت میکند، کنجکاوی خریداران را در قفسه های خرید در اطراف فضایی که محصولات جدید قرار گرفته است، ایجاد خواهد کرد.
با استفاده از اسم های سوئدی و سنت های اسکاندیناوی، داستان های مختلفی درباره تنوع غذایی وجود دارد که در طراحی بسته بندی به کار گرفته شده است. Pāter یک علامت معمول سوئدی است و به معنی داشتن یک فنجان قهوه است که با یک طراحی سادگی، گرما و حرارت قهوه را به خریدار منتقل می کند.
محصولات جدید در فروشگاه های IKEA در سراسر جهان راه اندازی شده و مطمئنا به عناصر الهام و کشف شادی می افزاید.

Designed By: BAS ID
Client: IKEA Food Services AB
Creative Director: Marie Wollbeck
Senior Account Director: Annika Rabe
Account Director: Petra Blanking
Senior Art Director: Martin Gylje
Senior Art Director: Stefan Sundström
Art Director: Erik Dolk
Graphic Designer: Linn Svensson
Illustration: Erik Dolk
Illustration: Henrik Naessén
Junior Art Director: Gustav Karlsson Thors
Location: Stockholm, Sweden

 

The Dieline Awards 2017: Xinú

die37

Xinú برند یک عطر منحصر به فرد است که از یک گیاه آمریكایی الهام گرفته شده است. با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت، این عطر به غنای بصری و بویایی گونه های قاره ای ادای احترام می کند. روندی که در ساخت عطرهای این برند طی4 سال گذشته وجود داشته این بوده است که با عشق کار آغاز شده است و همچنان به دنبال تحقیقات و ارتقای کیفی محصول هستیم. یک کاتالوگ جامع از گیاهان معطر آمریکا وجود ندارد، بنابراین مشخص شد که باید برای توسعه محصول در هر مرحله طراحی با آزمون و خطا عطر و رایحه مناسب را انتخاب کنیم.
ظرف عطر از شیشه های باد شده ساخته شده و با درب پوش های چوبی که با دست تولید می شود، تکمیل شده است. هدف ما نزدیک شدن به یک بسته بندی است که بعد از مصرف دور ریخته نشود و پس از خالی شدن عطر در کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.
این ظرف می تواند به روش های مختلف از یک ظرف عطر به گلدان، عودسوز یا یک قطعه تزئینی تبدیل شود و به این ترتیب زندگی جدیدی را آغاز کند و به دفعات کاربری خود را تغییر بدهد.
چوب به عنوان متعادل کننده شفافیت ظروف شیشه ای یک انتخاب هوشمندانه است و پاسخی است به رابطه نزدیک Xinú با طبیعت و نشان دهنده توجهی ست که این برند به محیط زیست و طبیعت دارد. Xinuo ترکیبی ست از احساسات، سنت ها، حساسیت و معنویت.
ظرف شیشه ای و درب پوش زیبای چوبی درون یک جعبه مقوایی قرار می گیرد که حاوی ضربه گیری از جنس بسته بندی مقوایی ست و شیشه عطر را در آغوش می گیرد.
طراحی گرافیکی بسته بندی ثانوی ساقه و برگ گیاه معطر مورد استفاده در تهیه محصول را بر خود دارد و به شکل سیاه قلم بر روی بسته بندی خود نمایی می کند. بسته بندی حاوی کارتی است که مشخصات شرکت تولیدکننده و محصول بر آن درج شده است و جعبه مهر و موم شده است.

عیب یابی پریفرم

مبلغ : ۱۰۰۰۰ تومان